8 gru 2016

Katowice Coca-cola #podarujradość



Hejka!
Wiecie, albo nie wiecie ostatnio głośno było o trasie wielkich, świątecznych ciężarówek coca-coli.
Razem z moją przyjaciółką wybrałyśmy się do Katowic. Przy Spodku, gdzie oprócz koncertu zespołu Sound'n'Grace oraz Ewy Farny znajdowało się dużo namiotów z różnymi atrakcjami. Spotkanie z Mikołajem, wirtualna przejażdżka saniami Świętego Mikołaja, fabryka upominków świątecznych, gifbudka. Przyjechały również dwie ciężarówki, w których każdy mógł odebrać puszkę coca-coli z własnym imieniem. Pomimo tego, że było naprawdę zimno i wszyscy marzli chciałam zostać do końca. Całe to wydarzenie wprowadziło mnie w świąteczny nastrój.


























A wy byliście w mieście, w którym były świąteczne ciężarówki coca-coli?

2 komentarze:

  1. u mnie w miescie ciezarowki dopiero beda 14 grudnia, swietne zdjecia ^^ widac ze było fajnie:))

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ogromnie dziękuje.
Jest on motywacją do prowadzenia bloga ♥